Víte, jak do své firmy přitáhnout ideální kandidáty?

Už ve středu 10. 4. 2019 se v Brně na školení EVOLVE! Masterclass budeme učit, jak jako zaměstnavatelé můžeme začít kandidáty přitahovat. Zjistíte, jak docílit toho, aby kandidáti sami chodili za vámi, aniž byste je museli někde pracně lovit či oslovovat s vašimi pracovními nabídkami. Všichni už víme, že kandidáti z některých oborů (hlavně technických oborů) jsou každý den bombardováni nabídkami z trhu a vůči nabídkám, se kterými je kontaktujeme, začínají být imunní. Není divu, když někteří mají za měsíc 30 nabídek a inbox na LinkedInu už raději ani nečtou. Firmy a agentury na to se svými nabídkami reagují tím, že oslovují kandidátů ještě více v domnění, že zvýšením objemu dokáží zachovat stejný počet nově nabraných kolegů. O to více tím ale prohlubují propast, kterou si mezi sebou a svými kandidáty vytvářejí.Právě proto je třeba začít se soustředit na to, jak mezi kandidáty nenásilně dostávat informace o tom, v čem je vaše firma zajímavá, jaké zajímavé projekty dělá, co se u vás noví kolegové naučí a proč celkově dává smysl pro vás pracovat. Zde ale pozor, nejde primárně o to vytvořit nějaké informace o vaší firmě a ty bezhlavě tlačit do trhu. Důležité je, abyste dokázali nejen vytvořit zajímavý obsah, zároveň ho ale dokázali správně a citlivě dostat mezi vaši cílovou komunitu, aby správně zapůsobil. V dnešní době, ve které na vás ze všech stran proudí nějaká sdělení a informace, začínají být lidé vůči určitému stylu komunikace imunní a pokud je chcete zaujmout, musíte být kreativní, inovativní, ale hlavně empatičtí. Zároveň se musíte naučit dělat věci jinak.Právě proto jsme do Brna pozvali jednu z největších osobností současného HR a recruitmentu, Billa Boormana. Bill každý rok navštíví více než 30 zemí světa, ve kterých radí firmám, jak nábor dělat jinak. Do Brna přiveze trénink, který připravil jen pro nás a shrne v něm nejnovější poznatky z náboru a HR. Během tohoto školení si nejprve vysvětlíme, kam se trh posunul a jak kandidáti změnili své chování. Naučíte se, kde a jak s těmito kandidáty začít komunikovat, abyste je zaujali. Vyzkoušíte si, jak tvořit obsah, kterým si budete na trhu tvořit fanoušky a lidé vás začnou sledovat. Podíváme se na storytelling, jinými slovy na to, jak váš obsah oživit příběhy, které budou mezi kandidáty vzbuzovat emoce a budou mít potenciál se virálně šířit. Pokryjeme všechny moderní kanály, přes které můžeme komunikaci vést, tedy od videa, blogů, kariérních stránek, podcastů a jakéhokoli obsahu online i offline. Ukážeme si, jak tyto texty a další obsah ovlivňují naši mysl, rozhodování a jak utvářejí celkové vnímání kolem naší značky. Zároveň si vyzkoušíte několik nástrojů, díky kterým budete schopni měřit, jak vytvořený obsah na vaše kandidáty působí a na základě toho budete schopni zlepšovat své aktivity a jejich výsledky.Jelikož se jedná o praktický trénink, nejen že si všechny tyto oblasti sami vyzkoušíte, ale ke konci celého tréninku si všichni vytvoříte vlastní plán, jak všechny tyto věci správně poskládat, aby vše začalo fungovat a začali jste kandidáty přitahovat. Ukážeme si, jak některé silné značky kandidáty přitahují a co konkrétně dělají dobře. Je nám jasné, že v některých větších firmách tvoření obsahu a jeho šíření podléhá striktním regulím, i na to myslíme a ukážeme si, jak správně pracovat i v takovém prostředí.Nehledě na to, zda se pracujete pro firmu malou či velkou, nebo zda pracujete pro firmu či agenturu, osvojíte si nové dovednosti, které budou pro vaši společnost v následujících letech klíčové. Mrkněte se na www.evolvemasterclass.com na kompletní program. A jelikož se jedná o trénink, kapacita je omezená, tak neváhejte a rezervujte si své místo včas. Autor: Michal Toman, Engage Advisory

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *