Novinky z oblasti firemního vzdělávání pod jednou střechou

Umění prodávat vládne světu! Rubrika věnovaná aktuálním tématům ve vzdělávání marketérů a obchodníků.

Marketing je vědou, která neustále hledá nástroje oslovování a přesvědčování potenciálních zákazníků, zvyšování prodeje a uspokojování potřeb zákazníků. Tento segment se mění závratnou rychlostí – co na lidi zabíralo před měsícem, nyní již platit nemusí.

Momentálně je králem marketingu obsah, do popředí se dostává i vzdělávání zaměřené na rozvoj marketingových dovedností především v oblasti komunikace s veřejností. Mezi nejpopulárnější kurzy v současnosti patří online marketing, SEO, zákaznický servis a content marketing. Nevyhnutelným požadavkem na kvalitního marketéra je synergie vysoké emocionální inteligence a technických dovedností v oblasti statistik a online nástrojů zaměřených na řízení marketingu v digitálním prostředí. Na popularitě dále získává sféra tzv. „big data“, přestává tak být doménou velkých a silných firem.

V článcích umístěných v této rubrice najdete informace o tom, jaké kurzy a konference jsou momentálně pro marketéry nejpřínosnější, a jaký efekt od nich mohou zákazníci očekávat.

Více...

4 CHYBY V SEO: reportáž ze školení

SEO… co to vlastně je? Dneska sice můžete vygooglit všechno, ale ze všech informací, které na vás internet začne chrlit, vám nakonec nejspíš půjde hlava kolem. Nejlepší je začít od začátku.

 oXy Online s.r.o., 18.04.2017, 10:09

HEUREKA: PROČ A JAK JI NEJLÉPE VYUŽÍVAT

Právě jste postavili svůj eshop a chcete se prosadit. Jedním ze způsobů, jak se postavit konkurenci (včetně těch nejsilnějších hráčů) je být vidět na Heurece. Heureka je srovnávací a nákupní portál s nezávislým hodnocením nejen produktů, ale také samotných eshopů. Takže pokud si za svými službami stojíte, můžete díky takovému porovnání získat poměrně zajímavý nákupní kanál. Jaké jsou tedy konkrétní důvody, proč zde chcete být vidět?

 oXy Online s.r.o., 21.12.2016, 11:41

ČESKÝ KOŠÍK ROKU 2016

Anketa Český košík roku je už třetím rokem něčím, co české eshopy sledují s nadšením, zájmem, radostí ale trochu i s nervozitou. Všichni se trochu obáváme, abychom nebyli mezi těmi odstrašujícími příklady, které pánové z Twista na konferencích ukazují, a ve kterých uživatelé tápají a ne a ne se zorientovat a dát zboží do košíku.

 oXy Online s.r.o., 28.11.2016, 12:49

JSTE PŘIPRAVENI NA ČERNÝ PÁTEK 2016?

Zapojte se letos i vy! V článku vám poradíme, jak na to. Černý pátek je „svátek“, který jsme převzali z Ameriky. Je to pátek následující po Dni díkůvzdání. V Americe se jím tradičně začíná vánoční sezóna. Obchody otevírají brzy ráno a po jeden den nabízejí vybrané zboží s výraznými slevami.

 oXy Online s.r.o., 24.11.2016, 14:43

Beatles nebo Rolling Stones? Věčná otázka zodpovězena.

Podnikáte v ecommerce a neznáte nástroj Google Trends? Pak možná ani netušíte, že se o odpovědi na věčné otázky už nemusíme přít. Díky němu totiž zjistíte, kdy začne předvánoční horečka, jestli jsou populárnější brunety, zrzky, nebo blondýny, nebo zda patříte mezi většinu, nosíte-li právě trenýrky. A samozřejmě mnohem, mnohem víc. Miluji obě kapely, Beatles i Rolling Stones. Když se mě někdo zeptá na klasickou muzikantskou otázku, koho bych upřednostnil, pro mě osobně je odpověď úplně…

 oXy Online s.r.o., 20.11.2014, 14:58

Multifunkční kontaktní centra

Vážené dámy, vážení pánové, kontaktní centra jsou dynamickým a velmi živým prostředím. V rámci jejich rozvoje dochází k mnoha změnám. Jak se mění funkce a přínosy kontaktních center v dnešní době? Co nám přináší přetváření kontaktního centra na prodejní kanál? Jak změnit…

 , 07.05.2012, 11:18